arkadaşlar emrimde olan veya olmayan herhangi bir askeri nasıl yere yatırırım
yanlış anlamayın yere yatıp nişan nasıl aldırırım veya şınav nasıl çektiririm? bu tür kodlar varsa paylaşırmısınız?
Basit bir yönetimi var.. Bir askere waypoint atarsın waypointte behaviorda sthealthı seçersin.
Diğer bir yöntem askerin initine;
this setUnitPos
"DOWN"kodunu ekle..
Ek bilgi :
"DOWN" - Devamlı yatırır
"UP" - Devamlı ayakta durur
"Middle" - Sadece eğilir Animasyon kodları ile alakadar olarakta 2 kod var
this switchMove
animasyonthis playMove
animasyonBunları waypointe koyarsan daha iyi olur waypoint üzerinden daha fazla çalışmakta..
animasyon kısmında şınav çekme altta vereceğim kodlardan biri olabilir bi denersin
AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle56kliky
AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle71kliky
Çoğu animasyonları altta vereceğim linkteki görev ile deneyebilirsin kodlarına ulaşabilirsin
http://www.armedassault.info/index.php?cat=news&id=4421&game=1Burada da açıklamalı videosu mevcut :