Gönderen Konu: Askerlerin hareketleri  (Okunma sayısı 7235 defa)

Çevrimdışı silent_falcon

  • Sıradan Üye
  • **
  • İleti: 40
Askerlerin hareketleri
« : Haziran 22, 2011, 09:30:00 ÖS »
arkadaşlar emrimde olan veya olmayan herhangi bir askeri nasıl yere yatırırım :D yanlış anlamayın yere yatıp nişan nasıl aldırırım veya şınav nasıl çektiririm? bu tür kodlar varsa paylaşırmısınız?
« Son Düzenleme: Haziran 25, 2011, 02:37:10 ÖÖ Gönderen: Gokhan »
Açılmamış Kanatların Büyüklüğü Bilinemez!

Çevrimdışı Gokhan

  • Turkish Mod Team Yönetici
  • Efsane Üye
  • *****
  • İleti: 806
  • TMT Lider, Coder & Modeller
Ynt: Askerlerin hareketleri
« Yanıtla #1 : Haziran 22, 2011, 11:27:48 ÖS »
arkadaşlar emrimde olan veya olmayan herhangi bir askeri nasıl yere yatırırım :D yanlış anlamayın yere yatıp nişan nasıl aldırırım veya şınav nasıl çektiririm? bu tür kodlar varsa paylaşırmısınız?


Basit bir yönetimi var.. Bir askere waypoint atarsın waypointte behaviorda sthealthı seçersin.

Diğer bir yöntem askerin initine;
 this setUnitPos "DOWN"

kodunu ekle..

Kod: [Seç]
Ek bilgi :
"DOWN" - Devamlı yatırır
"UP" - Devamlı ayakta durur
"Middle" - Sadece eğilir


Animasyon kodları ile alakadar olarakta 2 kod var
this switchMove animasyon
this playMove animasyon

Bunları waypointe koyarsan daha iyi olur waypoint üzerinden daha fazla çalışmakta..

animasyon kısmında şınav çekme altta vereceğim kodlardan biri olabilir bi denersin

AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle56kliky   
AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle71kliky   

Çoğu animasyonları altta vereceğim linkteki görev ile deneyebilirsin kodlarına ulaşabilirsin

http://www.armedassault.info/index.php?cat=news&id=4421&game=1

Burada da açıklamalı videosu mevcut :
Arma 2 Operation Arrowhead Claymans Animation Viewer Tutorial

Çevrimdışı silent_falcon

  • Sıradan Üye
  • **
  • İleti: 40
Ynt: Askerlerin hareketleri
« Yanıtla #2 : Haziran 23, 2011, 09:08:42 ÖS »
arkadaşlar emrimde olan veya olmayan herhangi bir askeri nasıl yere yatırırım :D yanlış anlamayın yere yatıp nişan nasıl aldırırım veya şınav nasıl çektiririm? bu tür kodlar varsa paylaşırmısınız?


Basit bir yönetimi var.. Bir askere waypoint atarsın waypointte behaviorda sthealthı seçersin.

Diğer bir yöntem askerin initine;
 this setUnitPos "DOWN"

kodunu ekle..

Kod: [Seç]
Ek bilgi :
"DOWN" - Devamlı yatırır
"UP" - Devamlı ayakta durur
"Middle" - Sadece eğilir


Animasyon kodları ile alakadar olarakta 2 kod var
this switchMove animasyon
this playMove animasyon

Bunları waypointe koyarsan daha iyi olur waypoint üzerinden daha fazla çalışmakta..

animasyon kısmında şınav çekme altta vereceğim kodlardan biri olabilir bi denersin

AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle56kliky   
AmovPercMstpSnonWnonDnon_idle71kliky   

Çoğu animasyonları altta vereceğim linkteki görev ile deneyebilirsin kodlarına ulaşabilirsin

http://www.armedassault.info/index.php?cat=news&id=4421&game=1

Burada da açıklamalı videosu mevcut : Arma 2 Operation Arrowhead Claymans Animation Viewer Tutorial


sağol teşekkür ederim işime yaradı. Bir sorum daha olacak  silahların hangi mermiyi atacağını ve kalibresini nasıl belirleriz bununda bir kodu var mı acaba?
Açılmamış Kanatların Büyüklüğü Bilinemez!

Çevrimdışı SWAT.TR

  • Turkish Mod Team Yönetici
  • Efsane Üye
  • *****
  • İleti: 851
  • TMT Lider,Texture,O2 coder
    • www.turkish-mod-team.com
Ynt: Askerlerin hareketleri
« Yanıtla #3 : Haziran 23, 2011, 09:22:59 ÖS »
silahların mermibilgileri modelin CFG. sinde belirtilir. sonradan değiştirlemez.  yani İnite yazılması bir şeyi değiştirmez.


Çevrimdışı Gokhan

  • Turkish Mod Team Yönetici
  • Efsane Üye
  • *****
  • İleti: 806
  • TMT Lider, Coder & Modeller
Ynt: Askerlerin hareketleri
« Yanıtla #4 : Haziran 23, 2011, 09:27:25 ÖS »

sağol teşekkür ederim işime yaradı. Bir sorum daha olacak  silahların hangi mermiyi atacağını ve kalibresini nasıl belirleriz bununda bir kodu var mı acaba?


silahın hangi mermiyi atacağı ve kalibresi bellidir.. ancak kalibresi ve şarjoru uyuşan silahları görev içinden belirleyebilirsin. Örneğin m16 ya g36 şarjorü koyabilirsin. m16 ya g36 mermisi ekleme kodu : this addmagazine "30Rnd_556x45_G36"

Çevrimdışı silent_falcon

  • Sıradan Üye
  • **
  • İleti: 40
Ynt: Askerlerin hareketleri
« Yanıtla #5 : Haziran 24, 2011, 02:14:10 ÖS »
silahların mermibilgileri modelin CFG. sinde belirtilir. sonradan değiştirlemez.  yani İnite yazılması bir şeyi değiştirmez.

sağol teşekkür ederim işime yaradı. Bir sorum daha olacak  silahların hangi mermiyi atacağını ve kalibresini nasıl belirleriz bununda bir kodu var mı acaba?


silahın hangi mermiyi atacağı ve kalibresi bellidir.. ancak kalibresi ve şarjoru uyuşan silahları görev içinden belirleyebilirsin. Örneğin m16 ya g36 şarjorü koyabilirsin. m16 ya g36 mermisi ekleme kodu : this addmagazine "30Rnd_556x45_G36"
?
yani herhangi bir silahın atacağı mermi cfg yazılıdır değiştirilemez öylemi? init'e  örneğin this addmagazine "30Rnd_556x45_G36" yazsak m-16 da atarmı peki?  bu arada bu fişeklerin listesini verebilirmisiniz?
Açılmamış Kanatların Büyüklüğü Bilinemez!

Çevrimdışı Gokhan

  • Turkish Mod Team Yönetici
  • Efsane Üye
  • *****
  • İleti: 806
  • TMT Lider, Coder & Modeller
Ynt: Askerlerin hareketleri
« Yanıtla #6 : Haziran 24, 2011, 03:46:11 ÖS »
yani herhangi bir silahın atacağı mermi cfg yazılıdır değiştirilemez öylemi? init'e  örneğin this addmagazine "30Rnd_556x45_G36" yazsak m-16 da atarmı peki?  bu arada bu fişeklerin listesini verebilirmisiniz?


evet atar.. cfgde bellidir doğru silahların ne atacağını belirleyen silahı yapan kişilerdir.. Ancak fişeği ve şarjorü uygun başka silahların şarjorünü de kullanabiliyorsun.. Örneğin m16 da g36 şarjorü kullanabildiğin gibi..

Şu linkte silahlar ve kullanabileceği mermi türlerinin listesi mevcut (sade OA için) : http://browser.dev-heaven.net/cfg_weapons/classlist?version=23

Çevrimdışı silent_falcon

  • Sıradan Üye
  • **
  • İleti: 40
Ynt: Askerlerin hareketleri
« Yanıtla #7 : Haziran 24, 2011, 04:10:56 ÖS »
yani herhangi bir silahın atacağı mermi cfg yazılıdır değiştirilemez öylemi? init'e  örneğin this addmagazine "30Rnd_556x45_G36" yazsak m-16 da atarmı peki?  bu arada bu fişeklerin listesini verebilirmisiniz?


evet atar.. cfgde bellidir doğru silahların ne atacağını belirleyen silahı yapan kişilerdir.. Ancak fişeği ve şarjorü uygun başka silahların şarjorünü de kullanabiliyorsun.. Örneğin m16 da g36 şarjorü kullanabildiğin gibi..

Şu linkte silahlar ve kullanabileceği mermi türlerinin listesi mevcut (sade OA için) : http://browser.dev-heaven.net/cfg_weapons/classlist?version=23


harbi güzel siteymiş peki bunlar ArmA 2 'de kullanılabilirmi? neyse bi deneyim.
Açılmamış Kanatların Büyüklüğü Bilinemez!