Kullanıcı Adı: Şifre:

Gönderen Konu: Kusura Bakmayın.  (Okunma sayısı 2438 defa)

Çevrimdışı Astsubay1

  • Takipçi Üye
  • ***
  • İleti: 68
Kusura Bakmayın.
« : Ağustos 26, 2013, 11:03:42 ÖS »
Arkadaşlar amacım kimseyi kötülemek deil ama şu son 3 günde sizle geçirdiğim vakit sırasında rahatsız oldugum bi kaç olay yasadım bunları belirtmek isterim biraz açık sözlüyümdür onun için kusura bakmayın.

Öncelikle sunu söliyim herhangi bi yerde çatısma oldugu zaman biz polisler olarak bilgilendirilmiyoruz  yer bildirimi yapılmıyor bize ama herhangi bisey yaptıgımız zaman burada kafanıza göre dolasamazsınız savasamazsınız vs gibi seyler söleniyor madem hersey ekipce yapılıyorsa savasmayada ekipce gidilmeli oyun 4 5 kisinin arasında geçiyor resmen bizler yok sayılıyoruz ben bundan rahatsızım ama SWAT.TR GÖKHAN ÖZGÜR hepiniz çok iyi insanlarsınız bişey sordugumuzda bilgilendirdiniz bize oyunu ögrettiniz onlara lafım yok sadece bunu belirtmek istedim ayriyetten oyunda katılım çok az siviiler filan yok gibi bisey bunun üzerindede çalısmalar yapılırsa iyi olur.

Bir baska rahatsız oldugum konu ise oyun çok düzensiz kim nerde belli deil herkes kafasına göre takılıyor bunun bi standardı olmalı belli bi yerde toplanıp görev dağılımları yapılmalı çatısma vs oldugunda bizlere haber edilmeli bu oyunu sizlerle birlikte oynamayı çok istedim gercekten ama biraz hayal kırıklıgına ugradıgımı söylemek isterim tebrikleri kabul ediyosanız eleştirileride kabul etmelisiniz burda kimseye hakaret ve kötü söz kullanmadım kullanmamda bu benim kisisel görüsüm baskaları veya siz ne dersiniz orasını bilemem baskalarınında şikayetleri var veya vardır ama bunları dile getirememislerdir olabilir sizlerden cekinmis olabilirler acaba ban mı yeriz uzaklastırılırmıyız diye düsünenlerde olmustur onun icin yazamamıslardır ben yazıyorum haklı oldugumu düsünüyorum bu konu hakkında.


Çevrimdışı 09melih09

  • Takipçi Üye
  • ***
  • İleti: 145
Ynt: Kusura Bakmayın.
« Yanıtla #1 : Ağustos 26, 2013, 11:16:02 ÖS »
Çok haklısın kardeşim, ben çatışmaya 2-3 kere katıldım o da banka soygunuydu diğer çatışmalardan haberimiz bile olmadı (bu arada bugün TAKİSTAN LIFE olmucak galiba)

Çevrimdışı Astsubay1

  • Takipçi Üye
  • ***
  • İleti: 68
Ynt: Kusura Bakmayın.
« Yanıtla #2 : Ağustos 26, 2013, 11:32:19 ÖS »
Çok haklısın kardeşim, ben çatışmaya 2-3 kere katıldım o da banka soygunuydu diğer çatışmalardan haberimiz bile olmadı (bu arada bugün TAKİSTAN LIFE olmucak galiba)
Bundan sonrada olacağını zannetmiyorum katılım ciddi derecede düşük.

Çevrimdışı 09melih09

  • Takipçi Üye
  • ***
  • İleti: 145
Ynt: Kusura Bakmayın.
« Yanıtla #3 : Ağustos 27, 2013, 01:09:29 ÖÖ »
Bence bizim gençlerde iş yok  ;D  yabancı ülke serverlerına bi bakıyom 20-30 kişi var keşke bizdede böyle olsa

Çevrimdışı Gokhan

  • Turkish Mod Team Yönetici
  • Efsane Üye
  • *****
  • İleti: 806
  • TMT Lider, Coder & Modeller
Ynt: Kusura Bakmayın.
« Yanıtla #4 : Ağustos 27, 2013, 11:58:27 ÖÖ »
dün olmadı gene yapılır.

Çevrimdışı 09melih09

  • Takipçi Üye
  • ***
  • İleti: 145
Ynt: Kusura Bakmayın.
« Yanıtla #5 : Ağustos 27, 2013, 12:07:38 ÖS »
dün olmadı gene yapılır.
inşallah bugün olur ;D